БНР | 22.06.2021 18:14:38 | 98

Правителството на САЩ изглежда "превзе" уебсайтове на ирански ТВ канали и на движението "Хути"


Уебсайтовете на иранските телевизионни канали Press и Al-Alam, както и на движението "Хути" Al-Masirah, показаха във вторник съобщение, че са били "превзети" от правителството на САЩ.

"Този домейн е конфискуван от правителството на САЩ в съответствие със заповед за конфискация, издадена съгласно 18 USC (Кодекс на САЩ) и 50 USC 1701–1705 като част от действие на правоприлагащите органи от Бюрото по промишленост и сигурност, Службата за изпълнение на износа и Федерално бюро за разследвания (ФБР)", се казва в съобщението, появяващото се на сайтовете.

Press TV е иранска новинарска мрежа, която излъчва на английски и френски език.

За сега официални представители на никоя от страните, които изглежда са замесени, все още не са коментирали въпроса.


Прочети цялата публикация