Историческо - геймингът вече не е най-големият приход на Nvidia
Компанията се похвали с впечатляващи резултати и то в момент на световна пандемия. Докладите за приходи на Nvidia през второто тримесечие на тази година разкриват едно историческо събитие. За първи път в историята на компанията, постъпленията от гейминг не са водещия приход. Вече водещата позиция се пада на центрове за данни, които бележат ръст от 54% спрямо първото тримесечие на годината, а сравнено с миналогодишния резултат, ръстът е 167%. Успехът на Nvidia се дължи най-вече на придобиването на компанията Mellanox. Разрастването на облачните центрове за данни, с цел мащабиране на AI услугите е довело до голямо търсене на продуктите на Nvidia.
Но това не означава, че гейминг бизнеса на компанията е спрял да бъде доходоносен. Напротив, той отбелязва ръст от 24% спрямо първото тримесечие и 26% спрямо миналата година.
Отделно Nvidia печелят добре и от професионална визуализация и партньорство с автомобилни производители, като Mercedes-Benz.
Очевидно пандемията COVID-19 не само, че не вреди на Nvidia, а дори допринася за повишаване на приходите.